Skorzystaj z dofinansowania "Mój Prąd 5.0"

Nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych dofinansowania mogą otrzymać właściciele domów jednorodzinnych, którzy wezmą udział w programie “Mój Prąd 5.0”. Pieniądze można wykorzystać między innymi na zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła czy magazynu energii.

Skorzystaj z dofinansowania

Zasady zawarte w trwającej edycji mówią o tym, że im więcej urządzeń obejmuje dana inwestycja, tym więcej pieniędzy można pozyskać. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące wsparcia finansowego.  

Kto może skorzystać z programu?

“Mój Prąd 5.0” przeznaczony jest dla osób, które nie skorzystały dotychczas z dofinansowania i zdecydują się na przejście do systemu rozliczania energii elektrycznej net - billing, a także dla tych, którzy otrzymali już pieniądze w ramach wcześniejszych edycji omawianego programu, posiadają już instalację fotowoltaiczną i również będą rozliczać się we wspomnianym systemie (lub już z niego korzystają). Zainstalowane panele powinny mieć moc od 2kWh do 10 kWh. 

Na czym polega system net - billing? 

Omawiany system polega na tym, że osoba posiadająca instalację fotowoltaiczną wykorzystuje wyprodukowaną energię na własne potrzeby, a jej nadwyżkę sprzedaje do sieci. Z kolei w przypadku, gdy fotowoltaika nie produkuje wystarczającej ilości energii dla gospodarstwa domowego, proces odwraca się i energię należy zakupić z sieci. 

Na jakie produkty mogę otrzymać pieniądze w ramach programu? 

Jak już wspomniano powyżej, w ramach programu można starać się o dofinansowanie na instalację fotowoltaiczną, magazyn energii, pompę ciepła, kolektory słoneczne C.W.U i system zarządzania energią HEMS. Maksymalna kwota, którą można uzyskać w ramach  dofinasowania to 58 tysięcy zlotych, przy czym im większa jest inwestycja, tym większy zwrot środków finansowych z dotacji. 

Chciałbym/ chciałabym skorzystać z dofinansowania i przejść na odnawialne źródła energii, ale mam problem z załatwieniem odpowiedniej dokumentacji. 

Pamiętaj, że wszelkie formalności związane z dokumentacją i załatwieniem dofinansowania pozostają po naszej stronie. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź wysłania nam wiadomości e-mail na adres biuro@greenunion.com.pl. Odpowiemy na Twoje pytania, rozwiejemy wszelkie wątpliwości i pomożemy w doborze najlepszego rozwiązania.

Nabór wniosków jest prowadzony do 22 grudnia lub do wyczerpania funduszy. Podpowiadamy jednak, że nie warto zwlekać z podjęciem decyzji, ponieważ połowa środków została już wyczerpana. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji. zdjęcie autorstwa: vecstock/Freepik

Green Union